Олег Зубченок
Менеджер інвестиційних проектів -> Спеціаліст, менеджер, директор з розвитку мережі АЗК -> Директор з продажу та операційної діяльності мережі АЗК -> Віце-президент нафтогазової асоціації України -> Директор з розвитку бізнесу -> Консультант по бізнес процесів / член кількох Advisory boards
Додатково: Консалтинг / Викладання / Менторство для Стартапів і компаній учасників акселераторів
ІНТЕРВ'Ю
Ставлення до БП
— Бізнес процеси – елементи бізнес і операційної моделі компанії, які нарівні зі стратегією забезпечують конкурентну перевагу та сталий розвиток бізнесу.
Шлях до процесного управління
— Почався з простого питання як саме і за рахунок яких ресурсів і підходів команда департаменту компанії може поліпшити бізнес результати. Надалі розвиток підходів процесного управління на рівні всієї організації, досвід реорганізації та оптимізації роботи компанії, а також впровадження підходів постійного вдосконалення (Continues Improvement).
Паралельно відбувалося навчання та обмін досвідом по впровадженню процесного управління в рамках викладання, консалтингу і менторства.
Найскладніше завдання, яке доводилось вирішувати
— Найскладніші проекти, пов’язані зі скороченням витрат і переглядів операційних моделей компанії, а також з підвищенням ефективності основних бізнес процесів
Яскравий приклад роботи процесів
— Для мене в першу чергу це приклади міжнародний сервісних компаній, що працюють з великою кількістю клієнтів одночасно на високо конкурентних ринках McDonalds, Starbucks, Ikea, Amazon, Google і т.д. Там, де процеси – це актив компанії і ведеться постійна робота по їх поліпшенню заради кращого клієнтського досвіду.