Олексій Громико

Фінансовий менеджер -> Фінансовий директор -> Комерційний директор -> Директор -> Керуючий партнер / тренер / консультант

ІНТЕРВ'Ю

Ставлення до БП

— Управління бізнес-процесами дозволяє підтримати компанію на шляху до досягнення стратегічних цілей. Робота з клієнтами, робота з персоналом, автоматизація, масштабування – все це потребує розуміння і постійного вдосконалення бізнес-процесів

Шлях до процесного управління

— Мій шлях розпочався з керівництва проектом впровадження SAP в 2005 році. Перший етап полягав саме в тому, щоб сформулювати ТЗ для команди впровадження у вигляді опису цільових бізнес-процесів. Як виявилося – це складна задача. Тоді я і почав розбиратися в тому, «Що таке бізнес-процес?», «Чому працівники по-різному бачать один і тій самий процес?» та «Чому так складно домовитись, як саме має бути побудований цільовий бізнес-процес?»


Через 7 років почав допомагати своїм клієнтам знаходити відповіді на схожі запитання. Продовжую займатись цим до сих пір

Найскладніше завдання, яке доводилось вирішувати

— Постійно стикаюсь з тим, що першим усвідомити, що таке процесне управління, має топ-менеджмент компанії. Найскладніше завдання – це пояснити директору або власнику компанії, що слідувати встановленим правилам роботи бізнес-процесу має він сам.

Яскравий приклад роботи процесів

— Сьогодні mobile banking заміняє банківське відділення, товар приїжджає до дому без необхідності відвідування магазину, навіть «Дія» дозволяє відкрити ФОП без відвідування податкової. Все це відбувається завдяки розумінню того, як працює процес і як його можна зробити більш клієнто-орієнтованим.