Перейти до вмісту

Як долучитися?

Вдячні вам за інтерес до Асоціації BPM-професіоналів в Україні. АВРМР Україна – це частина міжнародної спільноти професіоналів в галузі управління бізнес-процесами (BPM).

Як член Асоціації ви зможете:

  • Брати участь у всіх заходах Асоціації (майстер-класах, конференціях, дискусійних клубах і т.д.).
  • Брати участь на пільгових умовах або безкоштовно в заходах компаній-партнерів Асоціації.
  • Брати участь в проектах, які виконує Асоціація, в тому числі комерційних.
  • Обмінюватися знаннями та досвідом з провідними професіоналами BPM. Спільнота дає можливість нетворкінгу.
  • Впливати на розвиток BPM в Україні.

ABPMP Україна об’єднує професіоналів-практиків BPM. Для вступу в Асоціацію потрібно, щоб:

  • Ваша професійна діяльність була пов’язана з процесним управлінням.
  • Ви розділяли і дотримувалися Кодексу професійної етики.
  • Ви були готові робити внесок в розвиток методології та практики BPM, популяризації процесного управління в Україні.

Асоціація залишає за собою право відмовити у членстві тим особам, які не відповідають критеріям членства, зазначеним в статуті Асоціації

Шановний майбутній учасник Асоціації!

Участь в Асоціації – це унікальна можливість одночасно і підсилити конкурентоспроможність своєї компанії, і зробить внесок в розбудову культури процесного управління в Україні. 

Ми прагнемо об’єднати якомога більше українських компаній, щоб просувати концепції управління бізнес-процесами і допомагати впроваджувати їх на практиці. Ми хочемо зробити процесне управління мейнстрімом в Україні!

Доєднуйтесь до лав учасників Асоціації!

 

Увага! Сторінка функціонує в ознайомлювальному режимі! Реєстрація буде доступна після 01.06.2025!

Пакет “Цікавлюсь бізнес-процесами”

Цей пакет – перший крок до розуміння процесного підходу та знайомства з професійною спільнотою. Він чудово підійде тим, хто лише відкриває для себе сферу BPM або розглядає можливість змінити фокус своєї професійної діяльності. 

Безкоштовний доступ до базових матеріалів і відкритих вебінарів допоможе зробити свідомий старт у новій сфері.

Для кого:
Початківці у сфері BPM або професіонали, які планують перейти з інших галузей.

Вартість:
Безкоштовно.

Що включає:

  • Щомісячний відкритий вебінар (онлайн або запис на YouTube).
  • Доступ до відкритих матеріалів на сайті:
    • глосарій з BPM;
    • карта компетенцій;
    • інші майбутні освітні ресурси.



Пакет “Захоплююсь бізнес-процесами”

Цей пакет створений для тих, хто вже працює з процесами й хоче поглибити свої знання, обмінюватися досвідом з колегами та впливати на розвиток професійної спільноти. Він відкриває доступ до розширених можливостей – від індивідуальної консультації до участі в закритих подіях Асоціації, що допомагають рости не лише фахово, але й кар’єрно.

Для кого:
Фахівці, які вже працюють у сфері управління процесами або суміжних напрямках і прагнуть розвиватися, розширювати мережу контактів та впливати на напрям діяльності Асоціації.

Вартість:
5000 грн/рік.

Що включає:

  • Все з пакету “Цікавлюсь бізнес-процесами”.
  • Доступ до регулярних онлайн-зустрічей для обміну досвідом та нетворкінгу.
  • Індивідуальна консультація з експертом на тему процесного підходу чи кар’єрного розвитку (60 хв).
  • Знижка 10% на відкриті курси та конференції.
  • Право голосу у виборі тем вебінарів.
  • Розміщення в каталозі фахівців.
  • Надання рекомендації при пошуку роботи.

Корпоративний Пакет Професійного Розвитку*

Найбільше підходить для: малого та середнього бізнесу, який прагне глибшої залученості та розвитку своїх працівників у BPM


Вартість: 59,900 грн без ПДВ на 12 місяців.


  • Включення до каталогу членів: Перерахування серед корпоративних учасників на сайті ABPMP.org.ua для підвищення впізнаваності та довіри до бренду учасника (логотип та назва компанії)

  • Участь в комплексної програмі навчання BPM: участь 1 працівника компанії у щорічній відкритій програмі навчання з управління бізнес-процесами (6 днів, 48 академ. годин) АБО участь 1 працівника в двох заходах Асоціації (майстер-класи, конференції тощо) на рік.

  • Можливості нетворкінгу: Запрошення на зустрічі учасників Асоціації для налагодження контактів з професіоналами у сфері BPM. Допомога у знайомстві з необхідними експертами та колегами в інших компаніях для обміну досвідом.

  • Доступ до закритих груп в соц.мережах: Участь у закритих онлайн-обговореннях серед учасників Асоціації.




Корпоративний Пакет Лідерства та Інновацій*

Найбільше підходить для: великих компаній, які прагнуть бути на передовій BPM-знань та компетенцій, інновацій та лідерства.

Вартість: 149,900 грн без ПДВ на 12 місяців.

  • Включення до каталогу членів: Перерахування серед корпоративних учасників на сайті ABPMP.org.ua для підвищення впізнаваності та довіри до бренду учасника (логотип та назва компанії)
  • Участь в комплексної програмі навчання BPM: участь 1 працівника компанії у щорічній відкритій програмі навчання з управління бізнес-процесами (6 днів, 48 академ. годин) АБО участь 1 працівника в двох заходах Асоціації (майстер-класи, конференції тощо) на рік
  • Можливості нетворкінгу: Запрошення на зустрічі учасників Асоціації для налагодження контактів з професіоналами у сфері BPM. Допомога у знайомстві з необхідними експертами та колегами в інших компаніях для обміну досвідом.
  • Доступ до закритих груп в соц.мережах: Участь у закритих онлайн-обговореннях серед учасників Асоціації.
  • Участь в подіях Асоціації: Безоплатна участь 3 працівників учасника в 1 заході Асоціації на рік (майстер-класи, конференції тощо).
  • Індивідуальне навчання / Програма наставництва: Один індивідуально розроблений тренінг під потреби Учасника (1 тренінговий день, до 8 годин, до 15 учасників) АБО менторство для ключових працівників (до 8 годин на рік).
  • Ранній доступ до досліджень і опитувань Асоціації: отримання результатів досліджень та опитувань, які проводить Асоціація до того, як вони будуть опубліковані для більш широкої спільноти.
  • Доступ до бази потенційних кандидатів в сфері BPM: надання контактів потенційних кандидатів (до 3-х на рік) для заміщення вакантних посад в сфері BPM.

Увага!

Відповідно до договору оферти:

  • Предметом цього договору є безоплатна і добровільна передача коштів від Внескодавця, Члена до Організації шляхом сплати членських внесків або здійснення цільових внесків для реалізації статутних цілей Організації та сфери діяльності Організації.
  • Метою здійснення цільових внесків є підвищення ефективності роботи юридичних осіб за рахунок вдосконалення та автоматизації бізнес-процесів, а також задоволення інтересів та законних прав своїх членів.
  • Внескодавець, Член, який здійснює внесення коштів на конкретний проєкт дає згоду на їх перерозподіл/використання в інших проєктах (в тому числі у випадку припинення членства в Організації).
  • Внескодавець, Член (що є платником) надає свою згоду про те, що членські внески або інші цільові внески, сплачені ним/нею, не підлягають поверненню за жодних обставин.
  • Якщо членські та інші цільові внески залишились в Організації після досягнення статутних цілей, завершення проєкту, закінчення календарного року тощо, то вони сумуються з іншими внесками на наступний рік та не підлягають розподілу чи поверненню.

    Ознайомитися з договором оферти Ви можете за посиланням нижче.