Перейти до вмісту

Вебінар: Customer Journey Mapping – покращення досвіду клієнта та БП компанії

Вебінар: Customer Journey Mapping - покращення досвіду клієнта та БП компанії

CJM – це один із найпотужніших інструментів для розвитку бізнесу. Він може допомогти вам не тільки покращити сервіс і зробити клієнтів задоволеними, але й знайти точки зростання для вашої компанії. 

Якщо ви прагнете вийти на новий рівень взаємодії з клієнтами та побудувати ефективні бізнес-процеси – раді поділитися з вами записом вебінару! 🙂

У цьому записі ви дізнаєтесь як Customer Journey Mapping (CJM) допомагає компаніям:

  • ✅ Розуміти шлях клієнта та його ключові точки взаємодії з бізнесом.
  • ✅ Виявляти проблемні зони та можливості для покращення клієнтського досвіду.
  • ✅ Зрозумієте як створювати власні карти CJM і отримаєте уявлення як використовувати даний інструмент для оптимізації бізнес-процесів та підвищення ефективності команди.

Провідні експерти, що поділилися досвідом:

👤 Наталя Тоцька –  Експертка з управління клієнтським досвідом консалтингової агенції TOTSKA CustomerVista Advising, Advisory Board Member of Ukrainian CX Excellence`2024.

👤 Модератор вебінару Олексій Громико – Президент Асоціації ABPMP Ukraine, керівний партнер Project Management Bureau, сертифікований експерт з управління бізнес-процесами.

Приємного перегляду! 😉💙

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *