CJM – це один із найпотужніших інструментів для розвитку бізнесу. Він може допомогти вам не тільки покращити сервіс і зробити клієнтів задоволеними, але й знайти точки зростання для вашої компанії.
Якщо ви прагнете вийти на новий рівень взаємодії з клієнтами та побудувати ефективні бізнес-процеси – раді поділитися з вами записом вебінару! 🙂
У цьому записі ви дізнаєтесь як Customer Journey Mapping (CJM) допомагає компаніям:
- ✅ Розуміти шлях клієнта та його ключові точки взаємодії з бізнесом.
- ✅ Виявляти проблемні зони та можливості для покращення клієнтського досвіду.
- ✅ Зрозумієте як створювати власні карти CJM і отримаєте уявлення як використовувати даний інструмент для оптимізації бізнес-процесів та підвищення ефективності команди.
Провідні експерти, що поділилися досвідом:
👤 Наталя Тоцька – Експертка з управління клієнтським досвідом консалтингової агенції TOTSKA CustomerVista Advising, Advisory Board Member of Ukrainian CX Excellence`2024.
👤 Модератор вебінару Олексій Громико – Президент Асоціації ABPMP Ukraine, керівний партнер Project Management Bureau, сертифікований експерт з управління бізнес-процесами.
Приємного перегляду! 😉💙